30 Mayıs 2008 Cuma

Cep telefonundan televizyon izleme anlatım


Cep telefonundan televizyon izlemeye nedersiniz.Eğer vodafone kullanıcısı iseniz bu mümkün.Pekçok arkadaşımdan yoğun istek aldığından dolayı nasıl yapıldığını blogumdan yayınlamaya karar verdim.

Öncelikle vodafone müşteri hizmetlerini arayıp (444 0 542) vodafone mms ayarlarını yaptırmanız gerekiyor.(çoğu arkadaşım aradıklarında ne söylemesi gerektiğini bana soruyor bende "ben telefonumun televizyon ayarlarını yaptırmak için aradım" deyin diyorum).Ve size gelen mesajı kaydettikten sonra artık erişim noktalarınızda "vodafone_mms" olacak.

Şimdi telefonda yapmanız gerekeni söylüyorum:

Menü den "Realone" programına girin.
Şeçenekler -> Ayarlar -> Bağlantı Ayarları -> Yakın Kopya.
Yakın kopya kullan şeçeneği Hayır olacak.
Sonra geri diyip ''Şebeke Ayarları'' na girin.
''Varsayılan eriş. nok.'' seçeniğine girin. ve Vodafone_MMS i seçin.
''Çevirimiçi Süresi'' seçeneği Sınırsız Olacak.
Buradan çıkarak Menü -> Servisler -> Seçenekler -> Yer İmi ekle yapın.
İsim: CAnlı Tv (isteğe bağlı değişebilir)
adres:http://217.31.233.18:8080/index.wml
Erişim Noktası: Vodafone_MMS (jiostiği yana doğru çevirerek bu seçeneği bulun)
Kullanıcı Adı: (Boş Olacak)
Şifre: (Boş Olacak)
Bu bilgileri yazdıktan sonra seçennekler-> Kaydet yapın.
Sonra Video yazılı yer iminin üzerine tıklarak ücretsiz olarak televizyon izleyebilirsiniz..

not:Bu özellik telefonunda symbian işletim sistemi veya Realone video oynatıcısı olan telefonlar için uyumkudur.(6230 ve 6230i 6300 da ve buna benzer telefonlara uyumlu değildir.


Banada iyi eğlenceler demek düşüyor.


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 Comments:

 

CEP OYUNLARI Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha